Inte normala

Då man kommer till mina, Vickis och Fias ideér vet man aldrig vad som inträffar. Vilka planerar till exempel att baka en fet tårta på en fredag bara för att få äta den? Vi försökte hitta på något bra att fira, men det gick inte så bra. Och vilka kommer på ideén att åka till Ö-vik för att gå runt på stan och driva runt med folk? Varför vi inte tog Umeå var ju rätt självklart, i Ö-vik slipper vi förhoppningsvis se dessa personer igen.
Våra Fredags-planer med tårta sprack ! Vi fick andra, förhoppningsvis roligare planer istället. Jag känner på mig att mitt smeknamn inför kvällen kommer bli "SoffiDoffi", eller har jag fel Johanna?


Sötnosar 2008. Inte helt normala, nej.

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahha du har helt rätt!!!!!! :D :D

2010-02-12 @ 16:42:02
URL: http://muttmurvel.blogg.se/
Postat av: sofie

svar: haha strålande =D bara du inte har så mycket bling bling blir nog allt rätt lugnt

2010-02-12 @ 16:43:04
URL: http://enligtsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…