Helt sjukt!

Hittade bilder sen julen -08 och -09 där jag och syster står på exakt samma ställe och exakt likadant, ena bilden är bara tagen en bit ifrån. På ett år har hon hunnit växa ikapp mig så det bara skiljer 1-2 cm och hunnit bli så mycket snyggare. Det där trodde du inte att du skulle få höra Sandra? ;) Hur som helst, kluddade ut det grymt sura ansiktet på sista bilden,  det är inte alltid så lätt då man har ett väldans humör och ens syskon har jävlats hela julmorgonen. Som pappa säger så måste vi vara den enda familjen som har misstolkat julen. Istället för att vara trevliga och glada mot varandra bråkar mina syskon mer än vanligt, bara för att vi för en gångs skull är tillsammans en hel dag.

2008


2009


Haha, egentligen ville jag inte publicera det här =]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…