Grymt

Efter en lång och dryg skoldag igår så gick jag,Vicki,Fia,Sandra,Johanna,Irre till stan för att käka middag. Hur mysigt och gott som helst. Efter det bar det av hem och sedan landade jag,Vicki och Johanna hos Sandra till sist. Det var planerat att vi skulle ta oss ut och träffa lite folk. Men istället fastnade vi i Sandras säng, halvt döda med munnar som gick konstant. Halv 2 begav sig jag,Vicki och Johanna oss hem med munnar som hade mycket kvar att säga. Det får vi ta en annan kväll helt enkelt. Faktiskt en väldigt bra Fredag om jag får säga det själv.

Nu är det dax för lite läxa för mig(wiho på en lördag) och sedan ska jag börja packa väskan. Jag,Erik,Emelie och Chrille åker ju nämligen till Avaborg senare idag. Där det kommer vara sviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinkallt. Likt Grönland skulle jag kunna tänka mig. Om vi inte fryser fast i stugan så ses vi något imorgon då jag har kommit hem, tjingtjong pille-fjong!


Avaborg/stugan - kanske världens mysigaste och bästa ställe på sommaren. Inte så pjåkigt på vintern heller, faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Frida

Nu fixat! :)

Ha så kul där borta ;D

2010-02-20 @ 16:06:01
URL: http://friidany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…