Firrefisk

Det är inte en doft utav mitt hem jag möter då jag kommer hem. Nej, den doften har tagits över av en stinkande sur fisklukt.  Fisken som vi åt för två dagar sedan finns fortfarande kvar i luften, usch. Gott var det iallafall med oboy och färska frallor till fika, mmmmm mums.
Nu ska jag gå och byta ut fruVit (som förövrigt inte är så vit längre, mohaha) och sedan fara iväg och träna. Vi hörs senare, katjing!

Under tiden kan ni sjunga å vara gla!


Edit: Måste bara tillägga att det som står här över kunde ha varit det sista ni sett/hört av mig. Jag höll nämligen på slå ihjäl mig inne på toan alldeles nyss. Så fort vi får lite hårspray på golvet så blir det rena rama isbanan. Vilket det verkligen var just nu. Tur att jag är så smidig(ironi) och snabb att jag lätt som en plätt hann parera. Är man självmordbenägen hälsar jag er varmt välkomna in på vår toa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…