Cirkus cirkör

Efter ett förbannat jobbigt skidpass och afropowerdance pass avslutade jag dagen på stan med mormor och syrran. Mormor bjöd på tacobuffé och sedan såg vi en föreställning som var helt sjuk! Jag begriper mig inte på folk som kan ha sån kontroll över sin kropp och kan göra sånna saker. De kunde i princip allt. Jonglera, kasta varandra i luften, slingra sig i rep i taket, sjunga, dansa, knäcka armen ur led osv osv. Och de bjöd verkligen på sig själva med humor och utstrålning, såg verkligen ut som de älskade det de gjorde. Grymt bra!
Det lönar sig att vara på stan med mormor, hihi. Fick mig ett par jeans från rean + en födelsedagspresent som hon ska gömma bort. Så i april blir jag ägare till min fjärde klocka.
Om cirkus 5 timmar får jag helg och vad som händer då återstår att se. Blir iallafall till att tjäna någon slant och sedan kanske hitta på något kul eftersom grabben fyller 17 bast på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…