Vad vill ni se mer av?


Såklart vill jag förbättra bloggen för de få som faktiskt läser den. Så därför vill jag veta vad ni vill se mer av? Varenda en som läser/kikar in på min blogg slänger iväg en kommentar, please. Vore guld värt för mig. :)
Här nedanför har jag skrivit lite exempel på saker ni kanske vill se mer av som jag har kommit på.

Ni kanske vill se lite mer Outfit-bilder? Inte för att jag är en speciellt modemedveten tjej, jag klär mig som jag känner för helt själv. Ofta är det rätt tråkiga outfits också. Men ni bestämmer, om ni vill se mer outfits så lovar jag er det.

Tycker ni att jag ska lägga in bilder jag fotar? Då menar jag inte bara vanliga saker om vad jag gör på dagarna utan mer macro-bilder osv.

Före och efter bilder som jag redigerar i Photoshop?

Fler bilder/texter på vad jag gör under dagarna?

Tycker ni jag kanske ska ta "urklipp" ur min känslobok och skriva här? Dock kanske ni inte kommer begripa så mycket, men ni får ta del av det jag skriver.

Helt vanlig frågestund?

Och där tog mina ideér slut. Antingen kan ni ju välja på något ovanstående eller kommer ni med någon helt egen idé, vilket jag gärna vill att ni gör. Puss.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Före och efter bilder låter trevligt =)

2010-08-09 @ 00:29:46
Postat av: Lisaplace

Jag skulle tycka det var kul med fler outfitbilder, mer bilder och mer text om vad du gör på dagarna! :) hahaha! ;)

2010-08-09 @ 11:31:19
Postat av: sandra

du borde börja ta mera porträtt av folk, :)

2010-08-09 @ 12:51:45
URL: http://sandr0.devote.se
Postat av: lisa

Mer outfitbilder, urklipp ur din känslobok och frågestund :)

2010-08-09 @ 13:12:54
Postat av: vicki

bilder vad du gör på dagen! :D

2010-08-09 @ 13:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…