Vad ska man hitta på?

Eftersom jag börjar skolan om fyra dagar känner jag att jag måste ta vara på de sista dagarna och hitta på någonting. Men nu är det så att hösten har kommit så himla tidigt så det finns inte speciellt mycket att göra på dagarna eftersom det är alldeles för kallt att ligga på stranden eller något liknande. Sen tycker man att man borde kunna sitta ute någonting på "sommarkvällarna". Men så är det inte här i Holmsund längre. Vi måste sitta och elda för att få någon som helst värme. Om man inte fryser ihjäl om fötterna eller händerna så är det näsan. De senaste nätterna då jag har kommit hem har termometern visat runt 7-10 grader varmt(kallt).
Dessutom kommer jag jobba den sista dagen på mitt sommarlov. Dock är det bara i två timmar så det är skönt. Men vad ska jag göra de tre resterande dagarna? Heeeeelp please.

Och eftersom jag inte har någon passande bild till inlägget får ni läsaren en liten puss av mig från då jag var ljushårig. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…