Trist väder

Jag har knappt haft tid alls att rida Prince i sommar. Men idag tänkte jag passa på eftersom jag ändå var ledig. Då jag klev upp märkte jag att det regnade ute men tänkte: äe, det duggar bara lite, nog kan jag fara till stallet och rida.
Så fort jag kom dit ångrade jag mig. Det ösregnade nämligen så det fanns ingen chans att varken jag eller hästen skulle vilja fara ut på en tur. Så jag fick skippa det...

Istället for jag till Konsum för att köpa alla "ingredienser" till middagen som jag ska laga. Blir något simpelt som skinksallad. Men det blir smarrigt!

Eftersom vädret är så trist lär väl bara jag och grabben ligga inne och se någon film eller något ikväll. Skadar inte mig, det är ju skit mysigt.

Haha skitfin bild på oss... 11/7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…