Svar till Malin D

en fråga dock: varför inga bilder på eran katt, cruella?

Svar:
Det är såhär att Cruella bokstavligen hatar att bli fotad, det går verkligen inte. Jag har försökt, jag lovar. Du vet att man oftast måste ha blixt på för att få bra bilder inomhus och eftersom det är just inne jag fotar henne så blinkar hon eller stänger ögonen varje gång blixten klickar till. Jag tror jag har fått 2-3 bilder på henne där hon inte blinkar och jag har ändå haft henne i ca. 6 år, så du förstår kanske. Men om ni är intresserade av att se henne på bild så kan jag försöka ännu mer. Sedan då jag får min systemkamera tror jag att det kommer bli lite enklare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…