Pinsamt

Haha för en stund sen tänkte jag gå ut(för att få bra ljus) och ta lite egobilder till en ny header. Och jag är såklart allt annat än seriös då jag väntar på att självutlösaren ska klicka till. Efter att jag tagit cirka 5-6 facebilder slår tanken mig "Tänk om någon skulle se mig!".
Jag vänder mig om och ser att i grannhuset sitter ju såklart en tant ute på balkongen och småskrattar. Men det var inte det värsta, nej. Det värsta var att jag jobbar åt henne. Jag ger henne mat på dagarna... Hoppas hon inte kände igen mig. Måste komma på en bra ursäkt till imorgon på jobbet.

Haha ett exempel på hur jag stod och löjlade mig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hah, det har hänt mig också ;(

2010-08-08 @ 10:47:50
Postat av: Magnus

Ha ha !! Du är bra rolig du !!! :) Tanten hade det nog roligt.

2010-08-08 @ 13:22:35
Postat av: sofie

svar: Haha vad roligt att till och med du Magnus läser min blogg.



Jo jag tror hon fick sig ett gott skratt! Tur nog sa hon ingenting idag på jobbet:)

2010-08-08 @ 20:53:47
URL: http://enligtsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…