Överlevde!

Jag överlevde faktiskt åkturen idag :) For inte lika långt som planerat, kanske lika bra inför träningsvärken imorgon. Nu har faktiskt min älskling sökt reda på ett par inlines hemma hos sig som passar mig mycket bättre. Har åkt med mina 38:or och utan broms nu. Men nu ska jag allt få mig ett par 36:or med broms. Kanon!

Efter åkturen ikväll umgicks jag mest bara med Vicki-picki-pö och sedan bestämde vi oss för att fara och träffa några som var ute och grillade. Roligt att få träffa Johanna igen som jag knappt hunnit träffa något i sommar.

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv; jodu jag kände också att de va dags att skriva lite. :)hah

2010-08-16 @ 11:48:28
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…