Worry

Nog vet jag att Prince är gammal osv och jag kan inte begära att han ska hålla i all evighet. Även om det är just det jag önskar! Han är hela 27 år och jag ska vara glad att det inte har märkts några tecken på att han är så gammal tidigare. Men under den här sommaren som 27åring har det märkts allt tydligare att han är gammal. Och jag som känner honom väl märker rätt tydligt om något är fel och jag kan se skillnad från dag till dag. Och eftersom jag har känt på mig ett tag nu att hans ben inte har varit helt ok så tog jag med Amanda till stallet idag för att jag ska få någon annans "åsikt" också. Och nog hade jag rätt. Han är stel eller någonting i ena bakbenet och sedan har han nu även fått ögoninflamation. Så nu ska gamle gubben få vila ett tag så ska vi se om detta blir bättre! Jag hoppas verkligen. Men jag måste också börja acceptera att han är till åren och att även hans dagar börjar räknas ned. Men min krigare kommer säkert bli bättre efter att han vilat ett tag. ♥ Hoppas jag iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…