Kanske mitt sista blogginlägg

Som ni läser ovan blir detta kanske mitt sista blogginlägg. Jag ska nämligen ut och åka roller-blades. Och eftersom bromsen på mina är helt utnötta så hjälper de inte ett dugg. Därför kommer jag ta med mig Vicki på cykel som jag kan klamra mig fast på ifall det lutar lite nedför. Så om jag inte dött i ett hejdlöst fall ikväll så lär jag deffenitivt vara död imorgon av all träningsvärk jag kommer ha. Vi får väll se, kanske slänger in ett inlägg ikväll om jag har lyckats ta mig hem.

Mig ikväll?

Bild från Google

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: tack för kommentaren, svaret finns på bloggen :)

2010-08-15 @ 19:54:37
URL: http://enkelia.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv; ja de äre! :) nämen omdu tänker på marika?:) vi ska då gå på samma skola men hon ska gå omvårdnad där:)

2010-08-15 @ 23:23:23
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…