Full rulle

Dagen började kl 10 och enda till nu har det varit full rulle. Började dagen med att fara ut och åka roller-blades, skit kul!
Sedan drog jag,mamma och syrran iväg till Revet för att bada och sola. Dock var det skit kallt i vattnet så det blev inte mycket till badande för mig. Har även hunnit fara förbi Amanda där min moppe står och inte vill starta. Jag och pappa måste nog åka dit imorgon och kolla om det är något som behövs laga. Till vidare får jag gå...!

Igår färgade jag och Amanda Malins hår, blev riktigt bra! Hoppas på lika bra resultat då jag ska färga syrrans hår om ett tag.

Ikväll har jag och Emil planerat att vara med varandra. Annars har jag inga andra planer.


Kommentarer
Postat av: marika :D

vilken färg ska sandra färga?:O hennes färg är ju fin redan?

2010-08-18 @ 23:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…