Dagens planer

Nu ska jag strax byta om för sen dyker Amanda upp och vi ska cykla till hästarna. Länge sen hon såg dem så hon ville följa med och hälsa. Blir en bra bit att cykla. Ca 1 mil enkel väg. Bra träning! Måste dock lyckas med att pumpa cykeln innan , för annars kommer jag få ett rent h-vete. Obbola bron är ingen lek!

Efter det ska jag hem och duscha och sedan ska jag åka hem till Amanda, för hon håller nämligen på att rensa ur hennes garderob. Så jag ska dit och hjälpa henne och sedan får jag hem kläderna hon inte kan ha för att pröva dom. Tackar inte nej till lite extra kläder. :)

Vi ska hälsa på denna busponny. Ska nog ta med mig ett gäng morötter åt honom.
Han är värd att skämma bort min lilla älskling. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…