A few things about Sofie

Jag älskar förändringar i hår osv. Färgar gärna det eller klipper det. Dock är jag alldeles för feg för att göra något helt nytt...
Jag är riktigt lat! Om jag inte är tvungen att göra saker, gör jag dem helst inte alls.
Jag har en bok där jag skriver ner alla mina känslor om jag har det rörigt. Fast om jag läser det jag skrivit för någon månad sen begriper jag oftast ingenting :]
Jag har en vääääldigt blandad musiksmak. Jag kan till exempel lyssna på allt från Lars Winnerbäck till Rise Against och The red jumpsuit apparutus. Eller varför inte Nickelback eller Nomy?
Jag har en sån här kroppsnoja (eller vad det heter) över mina tänder. De sitter trångt, är snea och sedan har jag två huggtänder på sidan.


Kommentarer
Postat av: nadja

sv: Men tack snälla, gulliga rara! Jag älskar klänningen du har på dig på bilden btw!

2010-08-06 @ 21:19:21
URL: http://nadjahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…