Valborg!

Som sagt så var jag på stan med brudarna! Käkade lite på "Subban" sen gick vi lite på stan. Jag hittade en rätt snygg sån där jacka som jag vill ha så jag köpte den. Kom iallafall inte hem tomhänt :) Nu återstår bara ett problem, vad ska jag ha på mig ikväll?

Har någon aning om vad det är för fel på min blogg då texten ibland är Times New Roman och sedan en annan?
Jag har inte ens valt Times i min stilmall, så jag förstår inte varför den dyker upp ibland...Om du vet vad felet är, säg till!

Oj, här fick ni en mega bild på min fejja!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är så vacker Sofie!

Ha en trevlig valborg :)

2010-04-30 @ 18:27:40
Postat av: sofie

svar: tack så jätte mkt frida :) detsamma!

2010-04-30 @ 18:53:28
URL: http://enligtsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…