En dag kvar till helg

Äntligen har vi gjort klart våra egna danser, visat upp dom och filmat den andra dansen. Kändes helt kört innan, men nu har vi äntligen gjort bort det :) Händer mycket i skolan just nu, känner ingen ork till det. Men det är ju bara cirkus 8 veckor kvar innan det efterlängtade sommarlovet börjar. Men om det blir som planerat får jag inte 10 veckors ledighet. Nej, i sådana fall ska jag arbeta häcken av mig(host) i 3 veckor. Pengar säger man inte nej till men jag tycker de där 10 veckorna går så fort ändå, behöver dom.

Måste ju ta och säga att jag är så grymt glad över vädret just nu. Snön håller på att smälta bort och imorse kunde jag till och med stå ute halv 8 på morgonen i bara linne och tröja utan att frysa. Gillas!

Kanske ska ta och börja göra klart två skolarbeten som bara ligger och väntar på mig.

För att höja "sommarsaknaden" och sommarkänslorna ännu mer dyker det upp några härliga sommarbilder från Norgeresan i somras här nedanför. Och vi ses på stan, din gamle banan!





Kommentarer
Postat av: Simona

vackra bilder!! <3

2010-04-15 @ 22:01:14
Postat av: sofie

tack <3

2010-04-16 @ 16:02:06
URL: http://enligtsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…