Tomprat!

Kan den här dagen ta slut snart? Tur att de två plågsammaste ämnena är avklarade, snart. Imorgon åker jag in till skolan på morgonen för att vara på världens tråkigaste lektion. Det kan stavas till s p a n s k a. Efter det ska vi se en hemsk dokumentär på samhällskunskapen om en flicka som blivit våldtagen. Och efter det får jag helg !
Blir alltså en väldigt kort skoldag och efter det far jag, Vicki, Fia och Johanna till stan och käkar och handlar lite. Blir nog kanon! Med tanke på att det är valborg imorgon kommer jag, mamma, Anders och syrran att käka hos Sandows och sedan drar jag förmodligen ut någonstans. Hoppas på en trevlig kväll!

Med tanke på att jag egentligen inte har någonting att skriva om blir det mest bara en massa tomprat. Så jag kanske borde avsluta nu?
Eller nej just det, jag har bestämt mig. Jag ska inte köpa ett Super Nintendo just nu. Utan imorgon ska jag kika efter ännu en jacka och kanske ett par skor.

Någon jacka liknande dessa hade jag tänkt mig. Får allt se vad jag hittar för någonting på stan. 


Kommentarer
Postat av: Tina

Såna där jackor är superfina! :)

Jag har själv en liknande variant, men den är fodrad och hela köret så den kan jag bara använda på vintern :(

2010-05-02 @ 12:09:13
URL: http://tinafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…