Svaren på frågorna / 2

Vart skulle du åka om du var tvungen att åka till ett annat land HELT ensam? - En varm ö typ :) Var som helst, bara det är varmt och det ska inte finnas massa läskiga grejor jag måste akta mig för. Sen ska jag ha lätt för att finna mat också, haha.
Vilken hårfärg gillar du mest brunt eller blont? - På mig själv eller på någon annan? På mig själv vet jag inte... Mörkt på vintern och ljusare på sommaren. Har dock aldrig riktigt blont! Om det gäller andra tror jag att jag tycker mest om brunt, fast de som är fina i "äkta" blonda hår gillar jag också. Tycker inte så mycket om "fake-blont", utan det ska se naturligt ut.
Använder du ofta högklackat? - Verkligen inte!!! Oftare på sommaren. Men jag är så fruktansvärt innåtfotad så det ser mest bara stelt och vinkligt ut. Så jag nöjer mig med kilklackar eller vad det heter.
Hur gillar du att klä dig till varadags och till fest? - Vissa dagar orkar jag ta på mig lite "mer" medan jag bara slänger på mig en mjukisdress vissa dagar. Men jag klär mig alltid i det jag tycker är skönt och ser ok ut. På fest klär jag mig väll i "något lite mer".
Hur många besökare har du ? - Sen jag bytte från devote.se har mina besökare sänkts som tusan. Men mellan 50-100/dag.
Har du sett Foki nån gång på riktigt, och vad tycker du om henne och hennes blogg? - Jag har sett henne en gång från väldigt långt håll. Hennes blogg är inte riktigt för mig, tittar mest in bilderna. Men hon verkar vara en gullig tjej och hennes stil passar henne, men skulle aldrig kunna tänka mig själv i den :)
Vad gillar du för tandkräm??
- De vanliga mint tandkrämerna typ ! Colgate och pepsodent?!
Vilken är din favorit färg och varför just den färgen? - Eftersom jag inte har någon riktig favoritfärg säger jag vitt eller svart eftersom jag oftast klär mig i det, tråkigt nog.
Vad önskar du dig mest av allt just nu? - Sommar och sommarlov! Är verkligen såååå efterlängtat. Allt annat har jag, världens bästa vänner bland annat. :)
Vilken färg är dina sockar? - Johanna, dom är faktiskt vita med några svarta blommor på typ.
Skulle du helst bo så högt upp du kan tänka dig, eller i ett trångt utrymme i resten av ditt liv? ;) - Vicki du är så jävla taskig som ställer sånna här frågor... Eftersom du skriver "så högt upp som du kan tänka dig" är jag tvungen att välja ett trångt utrymme. Lär dock få ha panik och gråta i flera dagar. Men det borde väll gå över!? För er som inte förstår så har jag världens höjdskräck och cellskräck.
Bungyjump eller fallskärm? - Jag tror faktiskt fallskärm efter många om och men... Eller jag vet inte. Men fallskärm känns som lugnare på något vis. Vet inte hur jag ska förklara. Dock skulle någon måsta putta mig ut ur flygplanet för jag skulle inte hoppa frivilligt! Sen skulle jag aldrig hoppa ensam.
Äru lite mongo eller???:S:S:S:S:S:S:S:S - Var det där en fråga eller? Och vickan, yes jag är rätt mongo :D Du lika så! Det är ju onormalt att vara normal, eller?
Knasigt minne? - Haha på slutet har faktiskt mitt minne varit helt wierd. Dock kommer jag ihåg vissa saker väldigt noga men sånna där onödiga grejor som vad jag har sagt tidigare glömmer jag bort på 3 röda.
Någon pinsam händelse? - Haha ska jag måsta välja på någon? 3 pinsamma grejor tänker jag inte nämna här, men du Vicki som har varit med en gång lär kunna gissa ut vad det handlar om. Annars händer det rätt ofta att jag gör bort mig haha! Tex då jag går och pratar med någon jag tror att jag känner. Men det är nog inte det mest pinsamma, kan inte komma på något speciellt tillfälle just nu, så jag hoppas ni nöjer er med svaret ändå.
Högsta önskan? - Att jag har kvar mina bästa vänner föralltid  :* Träffar mannen i mitt liv, får någon unge, har ett välbetalt jobb och ett grymt snyggt hus. Sedan vill jag kunna åka ut och resa ofta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…