Svaren på frågorna / 1

Why not call me when party time? =(=( - Till största del för att vi inte umgås med samma människor, weste.
Har du nån kille på G? -Man vet aldrig! Nemen, nej det har jag inte :)
Vad blir det i sommar? - Blir nog sommarjobb ett litet tag, om jag haffar ett vill säga. Annars ska jag bara umgås med mina vänner. Någon tur till Avaborg är planerat bland annat.
Favorit tvserie? - Svårt att välja... De som går just nu är väll Vampire Diaries och Andra avenyn. Sen tycker jag om OC och o.t.h också.
Favorit film? - Det varierar.
Favorit tidning? - Tycker alltid skvallerblaskor är roliga att läsa. Men jag har ingen speciell favorit tidning.
Vad skulle du göra om du råkade gå naken på stan? - Haha, hur kommer det sig att man råkar gå naken på stan? Förmodligen skulle det aldrig hända så jag vet inte.
Vad skulle du göra om världen gick under och bara du var kvar? - Haha typ ta livet av mig eller något...
Vad skulle du göra om du blev gravid med femlingar? - Ingen som helst aning.. vill inte ha fem barn!
Vad skulle du göra om allt godis tog slut? - Tyvärr skulle jag väll måsta leva med det!
Vad skulle du göra om det skulle vara vinter och kallt förevigt? - I hela världen? Om inte så skulle jag flytta på en gång!
Ska du börja med innebandyn? - Som det känns nu, nej! Ska du amanda?
Kan jag följa med dej till prince nån gång eller? Absolut :) Dock har han varit öm/svullen i benet de senaste dagarna men.  
Bästa låten för tillfället? -
Memories med David Guetta och Meet me halfway med Black Eyed Peas är sköna, har dock ingen favorit låt tror jag.
Senaste filmen du såg? - Avatar. Och om ni inte har sett den, gör det!
Senaste klädesplagget du köpte? - Tror det var bikini och en bustier eller vad det heter.
Favorittröja? ;) - Min blå urmysiga tjocktröja lätt!
Favoritskor? - Just nu är det nog mina sneakers.
Vill helst åka (utomlands)?
-med vilka/vem vill du åka?
- Skulle kunna tänka mig att åka till Bulgarien igen! Får lov att välja det, för annars kommer jag aldrig kunna bestämma mig. Skulle vara urkul att få åka iväg med någon kompis som har lust att hänga på! Annars skulle jag inte säga nej till någon vecka utomlands med thaaa familyyyy.
Ha du skaffa sommarjobb?! - Jag har ansökt om det på kommunen, men vet dock inte än om jag har fått något.

Det där var alltså svaren på några av frågorna, fler kommer imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…