Super-Lördag!

Min dag och kväll har varit hur rolig som helst! Imorgon kommer jag deffenitivt ha träningsvärk i magen efter allt skratt.
Började med att släkten på mammas sida överraskade henne med bowling. Sedan bar det av hem till mormor och morfar där det var lekar, mat, mat, mat, champagne + lite paketöppning som gällde. Fick mig lite presenter jag också eftersom de är borta på Måndag då jag fyller år. Längtar till imorgon då jag ska testa min nya kamera :) Är sååååå glad!
Hejdundrans mycket godis har vi också fått ! Bäst jag sätter mig och börjar tugga i mig lite nu.


Kommentarer
Postat av: Den coola

Hörde att du skulle ge mej allt godis :) tack

2010-04-03 @ 23:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…