Jag dödade en fågel idag!

På väg från bussen tuggar jag på ett väldigt "urtuggat" tuggummi. Har cirka 50 meter kvar innan jag kommer hem och vad gör jag? Jo jag spottar ut mitt tuggummi på marken. Jag var dessutom alldeles för lat för att plocka upp det. Så nu kommer en stackars liten fågel tugga i sig mitt tuggummi och strypas ihjäl. Jag är ingen sann djurvän. Nu ska jag gå och försöka strypa mig själv med ett tuggummi och se hur det känns. Hejdå.
Edit: Jag lyckades inte... Jag slutade inte som denna fågel, I´m still alive!

Kommentarer
Postat av: walla

din jävle :O döda en fågel!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-30 @ 09:09:19
Postat av: sofie

svar: haha jag dödade den inte ! men någon kan dö ;o

2010-04-30 @ 13:57:50
URL: http://enligtsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…