Hurtig-kurre!

Sitter nu och väntar på lite käk och efter det ska jag dra på mig träningskläderna, sätta igång min ipod och fara ut och springa. Egentligen har jag ingen ipod eller liknande. Men det hade varit alldeles för jobbigt att skriva "min mobiltelefon med totalt kassa hörlurar som ramlar ut ur öronen hela tiden". Dessutom lät ipod mycket fränare.

Föresten så har jag alldeles nyss fått reda på vilket sommarjobb jag kommer ha. Jag fick den första perioden och kommer då befinna mig på sandviksplan. Under den första veckan är det fotbollsskolan som gäller, där jag ska lära ungar lite fotboll. Och under de andra två veckorna kommer jag nog att måla/klippa gräset osv. Blir nog bra det där! Hoppas på kanonväder eftersom jag ska vara ute hela tiden.

Hade inte varit så dumt att ha det som förra sommaren då jag kunde njuta av hela lovet men ändå få lön för det. Dock var det ju bara studiebidraget... Om det ändå vore så lätt :) Bilden är alltså från en av alla dagar vi spenderade i Ljumviken i somras.



Kommentarer
Postat av: nadja

haha nej uuusssch. då blir det bara att jag ruttnar där (A)

2010-04-22 @ 18:54:59
URL: http://nadjahh.devote.se
Postat av: nadja

sv: haha jaa, men det är ju bara fram till sommaren. Sedan till hösten får jag se hur det blir :)

2010-04-22 @ 19:51:14
URL: http://nadjahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…