Helg

Så fort man får helg eller lov liknar vädret ingenting, typiskt. Dock ska vi vara glada att vi inte har snöstorm, vilket jag hörde av bror att de hade i Luleå där han just nu befinner sig.

En helsjuk grej var att jag orkade med både ett core-pass och ett gym-pass idag. Imorse drog mamma med mig direkt ja hade vaknat på gymmet och just när vi skulle in igenom dörren sa Lena (core-tränaren): kom och kör core med mig, wihoo!
Jag försökte på ett smidigt och snällt sätt säga nej utan resultat. Efter en liten stund var vi nere i core-salen och jag kunde aldrig tro att det skulle vara så jobbigt ! Mage och rygg övningar i 30 min och jag kan tala om för er att det inte var de lindrigaste övningarna heller. Men eftersom det är flera andra där vill man verkligen inte vara sämst så jag fick lov att pressa mig till det yttersta. Magen värkte som jag vet inte vad, men jag klarade de där 30 minuterna ut.
Efter passet gick vi in till gymmet ändå för att köra 30 minuters kondition. Att trampa på den där cykeln och cross-trainern har aldrig känts så jobbigt som idag.
Men jag är väldigt stolt över mig själv! Jag klarade det och lever fortfarande! :)

Kvällens planer kan man stava B R Ä N N B O L L ! Taggad!
Nu tänker ni säkert : men hur ska ni kunna spela brännboll då det fortfarande är snö ute?
Vi kan allt ! Nejmen vi har faktiskt en konstgräsplan som är helt torr.

Detta är då två bevis på hur de flesta "ego-bilder" på mig ser ut. Vissa skulle väll säga att jag bara visar min riktiga sida, men...



Kommentarer
Postat av: Simona

vad söta bilder på dig sofie och du är ju grym som klarade passen!!, you go girl <3<3<3 :D

2010-04-19 @ 09:38:02
Postat av: sofie

svar: haha tack! :) jo jag förvånar mig att jag klarade dig!

2010-04-19 @ 11:42:16
URL: http://enligtsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…