Give me some money

När posten damp ner i brevlådan idag fick jag ett leende på läpparna. "20% rabatt på hela sortimentet på H&M". Eftersom jag är clubmedlem behövde jag bara ange en kod så skulle jag få rabatt. Awesome tänker jag, lite nya kläder!
Sen när jag sitter inne på H&Ms hemsida kommer jag på mig själv. Jag hade ju bestämt mig för att köpa ett gammalt Super Nintendo som jag spelade som en tok då jag var liten. Trodde dock att det spelet skulle vara billigt, men det billigaste jag har hittat går på 800 kronor. Så det blir inga klädköp alls. Ska försöka gulla med mamma och pappa litegrann så jag kanske får ta spelet på avbetalning.

Och då måste jag såklart passa på och fråga, har du ett Super Nintendo som du vill he iväg för en billig peng? Hojta!!!

Om du har spotify - klicka!


Då vi bodde hos mormor och morfar för några veckor sen hittade jag en bok mamma hade då hon var liten. Och inte nog med det, i boken hittade jag ett litet annorlunda erbjudande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…