Funderingar

Måste börja med att säga att det känns så grymt skönt med lov! Dock kunde det ha fått varit bättre väder...Men snön smälter, äntligen.

Tidigare nu på morgonkvisten försökte jag nå en sladd med min arm. Sträckte på den allt vad jag kunde, men det hjälpte inte. Fick en snilleblix och bytte arm i förhoppningar om att den armen skulle vara längre, det var den inte?!
Slutade med att jag fick gå runt hela(lägg märke till hela) bordet för att ta sladden.


Något som jag har tänkt på väldigt ofta då jag är ute och rider är att människor verkar ha fördomar mot vanliga tjejer. Det jag menar är att då jag rider säger näst intill alla Hej med ett leende på läpparna. Skulle jag komma gående utan häst är det inte ens en fjärdedel av de personerna som skulle heja. Tydligen ser jag mer skräckinjagande ut utan häst, eller något..

På fyra ben går den som jag gillar allra bäst,
gillar, gillar, gillar allra bäst!
Jag sitter på hans rygg för han är min lilla häst,
är min lilla häääst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…